Specializovaný eShop pro lékařské praxe a zdravotnická zařízení

Titulní strana / Obchodní podmínky

Obchodní podmínky

Všeobecné obchodní podmínky společnosti pro segment B2B
MEDIPOS P+P, s.r.o, se sídlem 130 00 Praha 3, Vinohradská 156/2222, IČ: 469 94 742, DIČ: CZ46994742, zapsaná v OR vedeném u Městského soudu Praha, oddíl C, vložka 79320 (dále prodávající)

________________________________________

Všeobecné informace
Cena zboží pro registrované zákazníky eShopu
Objednání zboží
Dodací lhůty
Místo dodání a ceny dopravy
Platební podmínky
Záruka a reklamace
Ceny a akční ceníky


1. Všeobecné informace
 
Společnost MEDIPOS P+P, s.r.o., se zaměřuje na komplexní zásobování zdravotnickým materiálem nejen pro segment lékařů a zdravotnických zařízení, ale také široké veřejnosti  z řad právnických, tak i fyzických osob.
Internetový obchod na doméně www.medipos.cz je určen výhradně pro držitele registrace nestátního zdravotnického zařízení – především pro ordinace lékařů. Slouží tedy pouze registrovaným uživatelům, kterým byl vygenerován (povolen) přístup do eShopu ze strany jeho administrátora. Pro registraci klikněte ZDE. Vygenerujeme Vám přístup do aplikace. Obchodní podmínky uvedené zde jsou platné výhradně pro registrované lékaře a zdravotnická zařízení. Informace uvedené při registraci jsou ověřovány proti registrům a také Vás kontaktujeme telefonicky za účelem doplnění některých informací důležitých z hlediska logistiky zásilky. Zákazník se zavazuje pravdivě poskytnout fakturační a dodací údaje a údaje související s registrací firmy.
Široké veřejnosti je určen eShop na doméně www.pomuckyPROzdravi.cz, kde naleznete obchodní podmínky pro tento segment.
Při volání na zákaznický servis jsou hovory rovněž tříděny dle typu zákazníka. Vy jako lékaři a zdravotnická zařízení volte 1.


2. Cena zboží pro registrované zákazníky eShopu
 
Ceny v internetové prezentaci na portále www.medipos.cz jsou viditelné pouze pro registrované a přihlášené uživatele a jsou uvedeny včetně DPH.
Subjekty, které jsou plátci DPH na Slovensku, a tuto skutečnost doloží při registraci, mají ceny uvedeny bez DPH. Vypořádání DPH si řeší sami ve svém členském státě, kde jsou registrováni jako plátci DPH. Zákazníci ze Slovenska si eShop přepnou na EUR a následně je objednávka realizována v EUR na náš účet na Slovensku (tedy jako platba v rámci SR).
Objednávky uskutečněné prostřednictvím eShopu jsou realizovány v cenách, které byly platné při uskutečnění objednávky. Ceny jsou uvedeny i v automatickém potvrzení objednávky, kterou zákazník obdrží po dokončení objednávky v eShopu.
Pokud objednáváte telefonicky, potvrzení objednávky Vám zašleme na vyžádání. To se týká rovněž objednávek zaslaných e-mailem, Českou poštou nebo faxem. Garance ceny platí pro standardní položky našeho sortimentu. U položek na objednávku se cena stanoví dohodou. Za produkt na objednávku je považován produkt, který není uveden v nabídce eShopu (www.medipos.cz) ani v aktuálně platném ceníku.
Akční ceny jsou platné pouze po časově vymezenou dobu nebo do vyprodání skladových zásob.

 
  3. Objednání zboží
 
Odesláním nebo uzavřením telefonické objednávky, objednávající potvrzuje, že souhlasí s obchodními podmínkami a současně dává souhlas se zpracováním a používáním osobních dat dodavatelem.

Objednat můžete následujícími způsoby:

1. eShopem na portále www.medipos.cz. Po odeslání Vám automaticky přijde potvrzení objednávky do e-mailu.
2. Telefonicky prostřednictvím zákaznického servisu na bezplatné lince 800 136 136,  lze dohodnout na termín dodání, dodávku nestandardních produktů, které jste nenašli v ceníku ani na našich webových stránkách. V tomto případě potvrzení objednávky zasíláme na základě vyžádání.
3. Faxem na čísle 568 85 89 85 – objednávku potvrzujeme na základě vyžádání.
4. E-mailem na elektronické adrese shop@medipos.cz - v tomto případě rovněž potvrzujeme objednávku na základě vyžádání.


Zákaznický servis na bezplatné lince 800 136 136 je Vám k dispozici pondělí až čtvrtek mezi 7,00 – 17,00 , pátek od 7,00 do 15,00 hodin. Mimo tuto dobu máte k dispozici nepřetržitě hlasovou schránku.
Schránka je k dispozici i pokud jsou všichni operátoři obsazeni. Stačí zanechat jméno a telefonní číslo a my Vás budeme kontaktovat v nejbližší možné době.

Zákaznický servis Vám poskytne informace o jednotlivých produktech, termínech dodání, exspiracích, speciálních nabídkách, doprodejích, nestandardních produktech, úhradách Vašich faktur apod.
 
 
4. Dodací lhůty
 
Všechny objednávky vyřizujeme obratem. Pokud na zboží velmi spěcháte, nevolte při objednávce přes eShop možnost „Expedovat pouze celou objednávku“. Potom Vám pošleme všechny produkty, které jsou skladem. Pokud by nějaký nebyl k dispozici, doposíláme ho na naše náklady.
O dostupnosti zboží Vás informujeme na portále www.medipos.cz, už když vytváříte objednávku. Pokud objednáváte telefonicky, můžeme Vám rovněž poskytnout informaci, kdy zboží budeme expedovat.
Pokud by se stalo, že zboží není k dispozici déle než 5 pracovních dnů, budeme Vás kontaktovat a dohodneme se na produktové náhradě, úpravě objednávky nebo termínu dodání.
U zboží, které není standardně v našem sortimentu (není uvedeno v platném ceníku a v eShopu www.medipos.cz), se termín dodání domlouvá individuálně.
Expedice termolabilních produktů probíhá ve speciálním režimu – expediční dny – pondělí, úterý, středa. Pokud je zboží objednáno do středy 12,00 hodin, odejde ještě týž den. Pokud je objednáno později, odejde v nejbližším termínu pro distribuci termolabilních produktů, tedy v pondělí následujícího týdne. Je nutné brát v úvahu, že objednávky jsou vyřizovány kompletně, tedy pokud objednávka obsahuje alespoň jeden termolabilní produkt, bude expedována ve dnech, které jsou k tomu určeny. Produkty jsou baleny v nevratném ochranném obalu a dny expedice můžou být upraveny např. státními svátky apod.


5. Místo dodání a ceny dopravy
 
Zboží dodáme na jakoukoliv požadovanou adresu v rámci ČR a SR.

Způsoby a ceny dopravy v ČR:
Objednávky v celkové hodnotě nad 2.200,- Kč bez DPH mají dopravu ZDARMA. V opačném případě je cena dopravy účtována následovně:

 způsob dopravy do 2200 Kč bez DPH hodnoty objednávky nad 2200 Kč bez DPH hodnoty objednávky
 PPL 124,-- Kč bez DPH ZDARMA
 Česká pošta 91,-- Kč bez DPH ZDARMA
 Vlastní rozvoz - Praha a Třebíč 124,-- Kč bez DPH ZDARMA

 

Organizace vlastních rozvozů:
Třebíč – pondělí a středa od 8,00 hodin (nutno objednat nejpozději den předem do 15,00 hodin)
Praha – úterý a čtvrtek – doporučujeme se dohodnout podle lokality na rozvozovém dnu a ten následně dlouhodobě dodržovat. V případě, že z kapacitních důvodů nejsme schopni zásilku dovézt ve čtvrtek, doručíme ji v pátek. Rovněž si vyhrazujeme právo změnit způsob dopravy na PPL, se zachováním stejných případných expedičních nákladů.

Způsoby dopravy Slovensko:
Objednávky v celkové hodnotě nad 140 € bez DPH mají dopravu ZDARMA. V opačném případě je cena dopravy účtována následovně.

PPL                                            10 € vč. DPH
 
Přepravce doručí zboží za první uzamykatelné dveře provozovny odběratele dle zadaných dodacích údajů. Pokud je už na první pohled patrné poškození zásilky, zásilku vůbec nepřebírejte a ihned na místě sepište s přepravcem reklamační protokol. V případě skrytých závad uvnitř zásilky, případně nesrovnalosti mezi fakturou a dodaným zbožím, kontaktujte neprodleně zákaznický servis na lince 800 136 136.

6. Platební podmínky
 
Registrovaní zákazníci nakupují na fakturu se splatností 14 dnů. Faktura je vystavena současně s expedicí zboží a je přiložena do zásilky.
Všichni zákazníci, kteří mají registrovanou e-mailovou adresu, získávají fakturu rovněž elektronicky ve formátu PDF do své e-mailové schránky, společně s logistickými informacemi. Logistické informace Vám umožní sledovat stav doručení Vaší zásilky u jednotlivých přepravců.

Faktury mají vytištěn QR kód, který Vám umožní zjednodušit zadávání platebního příkazu ve Vaší bance (může se lišit dle služeb banky).

Ve výjimečných případech lze zboží vyzvednout na některé z našich prodejen. V tomto případě je nutno zboží uhradit hotově, nebo platební kartou přímo na prodejně.

Poslední možností je nechat si zboží zaslat na dobírku (přepravce vybere hotovost). V tomto případě je účtován poplatek za doběrečné 36,- Kč (zákazníci ze Slovenska 1,50 €).

U nových zákazníků a zákazníků, kteří měli problém s platební morálkou, si vyhrazujeme právo požadovat platbu předem na základě zálohového listu, nebo zboží expedovat na dobírku.

 
7. Záruka a reklamace
 
Záruka je poskytována dle platné legislativy pro vzájemný obchod dvou podnikatelských subjektů, pokud není uvedeno jinak.
Odběratel musí dodržovat podmínky pro skladování jednotlivých výrobků a respektovat návody na použití.
Odběratel si při přejímce zboží zkontroluje počet a exspiraci výrobků. Případné nesrovnalosti zákazník vyznačí v dodacím listu a neodkladně projedná s dodavatelem prostřednictvím zákaznického servisu. Na reklamace špatně dodaného množství uplatněné za déle než 2 dny po převzetí (pokud nebyl víkend, svátek apod.) nebude dodavatel reflektovat.

Pokud nebyl vydán záruční list, tak jako záruční list slouží faktura (popřípadě účtenka), kterou reklamující  vždy přiloží k reklamovanému zboží.
Zboží můžete vrátit nebo vyměnit do 14-ti dnů od jeho zakoupení. Kontaktujte náš zákaznický servis a dohodněte se na způsobu vrácení nebo výměny zboží. Zboží musí být nepoužívané, kompletní a v původním obalu. Nelze vrátit zboží, které bylo objednáno jako nestandardní (není standardně uvedeno v platném ceníku nebo v eShopu).
Zboží odběratel odesílá do centrálního skladu MEDIPOS P+P, Lipník 44, 675 52 Lipník a hradí veškeré logistické náklady.
Na vrácené zboží se vystavuje dobropis, který je po potvrzení ze strany odběratele uhrazen bezhotovostním převodem.
Před odesláním zboží k reklamaci doporučujeme kontaktovat zákaznický servis na čísle 800 136 136. Sepíšeme s Vámi zápis a sklad bude očekávat Vaši zásilku. Tím dojde i ke zrychlení vyřízení Vaší reklamce.

 
8. Katalogové zboží a zboží na objednávku
 
Zboží, které považujeme za standardní je to, které je uvedeno v eShopu a v platném ceníku. U tohoto typu zboží děláme vše pro zajištění dostatečné skladové zásoby, abychom byli schopni obratem pokrýt Vaše požadavky. Pokud bychom nebyli schopni dodat zboží ze standardní nabídky a přistoupili bychom k částečné dodávce, nikdy nebudeme na doposílku účtovat expediční náklady.
Jsme schopni Vám zajistit i další produkty dle Vašeho požadavku. V tomto případě je delší termín dodání. Můžete se rozhodnout, zda budete požadovat dodávku zboží jako celku, nebo nejprve standardní zboží a následně s delším termínem dodání zboží na objednávku. V tomto případě si vyhrazujeme právo účtovat expediční náklady viz bod 5.
 
9. Ceny a akční ceníky
 
Aktuální ceny a sortiment je dostupný registrovaným zákazníkům po přihlášení do webové aplikace. Objednáním v eShopu je cena zafixována, jakmile obdržíte automatické potvrzení Vaší objednávky (obratem po uložení).
Pokud objednáváte telefonicky, můžeme sdělit hodnotu objednávky před uložením do našeho systému. Pokud máte zájem, potvrzení zašleme e-mailem.
Pokud objednáváte zboží, které není v ceníku, bude cena stanovena vzájemnou dohodou.
Akční ceny platí pouze po stanovenou dobu, popřípadě do vyprodání skladových zásob, pokud je takto uvedeno.

 
10. Výhrada vlastnictví
 
Dodávané zboží zůstává až do úplného zaplacení kupní ceny ve vlastnictví prodávajícího. Zákazník k němu musí v tomto duchu přistupovat.
 
11. Pozáruční opravy
 
Pozáruční opravy se řeší prostřednictvím autorizovaných opraven. Zákazník výrobek zasílá přímo do autorizovaného servisu. Konkrétní servis pro konkrétní výrobek zakoupený u naší společnosti Vám rádi poskytneme.

12. Osobní údaje

Podrobnosti najdete v samostatném dokumentu Zásady ochrany osobních údajů ve společnosti MEDIPOS P+P, s.r.o.